Doradztwo agencji content marketingu – jak wybrać odpowiednią dla swojej firmy

agencja content marketing

Agencje content marketingu są bardziej skoncentrowane na tworzeniu treści dla marki, aby promować swoje produkty i usługi. Są znani z tworzenia treści, które angażują i podzielają wartości firmy. Z drugiej strony firmy zajmujące się marketingiem online koncentrują się na reklamie online i strategiach marketingu cyfrowego. Mają zespół specjalistów, którzy pomagają firmom uzyskać większy ruch, leady i konwersje dzięki innowacyjnym metodom. (więcej…)

Read More

Kompletny przewodnik po marketingu treści dla początkujących

content

Marketing treści to strategia marketingowa, która koncentruje się na tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści w celu przyciągnięcia, pozyskania i zaangażowania jasno określonej grupy odbiorców. Marketing treści to jedna z najpopularniejszych form marketingu cyfrowego, w której firmy tworzą wartościowe i angażujące treści dla swoich docelowych odbiorców, aby budować z nimi relacje. Ponadto marketing treści pomaga również firmom zwiększać świadomość marki i zwiększać sprzedaż. (więcej…)

Read More

Co należy wiedzieć o content marketingu?

content marketing

Marketing treści zyskuje na popularności każdego dnia. Wraz z rosnącym wykorzystaniem content marketingu, copywriterzy mają wiele możliwości generowania treści i zarabiania na życie. Należy zauważyć, że nie wszystkie treści marketingowe są sobie równe. Nie chodzi tylko o tworzenie postów na blogu lub postów w mediach społecznościowych i rozpowszechnianie ich. Na przykład w niektórych przypadkach zawartość wideo może być skuteczniejsza niż zawartość tekstowa. Marketing treści ewoluował od skutecznej taktyki przyciągania odwiedzających witrynę do standardu dla wszystkich firm. Jest to obecnie kluczowy...

Read More

Dlaczego warto mieć blog firmowy?

blog

Blogi firmowe to dla firm świetny sposób na przyciągnięcie nowych klientów. Mogą używać swoich blogów do budowania świadomości na temat swojej firmy i jej produktów. Wielu z nas słyszało zdanie „jeśli to zbudujesz, przyjdą”. Cóż, jeśli zbudujesz bloga i opublikujesz na nim treści, przyjdą! Blogi to skuteczny sposób na pozyskanie nowych klientów i zwiększenie ruchu na Twojej stronie, ponieważ coraz więcej osób korzysta z platform blogowych. (więcej…)

Read More

Jak zostać copywriterem?

copywriter

Copywriting to zawód przyszłości. Jest to szybka i dynamiczna kariera, która w ostatnich latach przeżywa ogromny wzrost. Rola copywritera ewoluowała z biegiem czasu. Oczekuje się, że będą mogli pisać dla wielu platform i mediów, w tym drukowanych, internetowych, i społecznościowych. Praca copywritera polega nie tylko na pisaniu słów, ale także na tworzeniu wpływowego przekazu, który przemawia do odbiorców. (więcej…)

Read More

Storytelling – co to?

sorytelling

Dziś storytelling jest podstawą marketingu i może być wykorzystywane na wiele sposobów. Można go wykorzystać do stworzenia narracji, która łączy się z odbiorcami, lub może posłużyć do opowiedzenia historii o marce. Firmy wykorzystują również storytelling, aby poprawić wrażenia klientów i zwiększyć ich lojalność. Aby to zrobić, muszą zbliżyć się do swoich klientów i zbudować z nimi więź. Storytelling istnieje od dawna, ale w ostatnich latach odnotowało znaczny wzrost, ponieważ marketerzy zaczęli rozumieć jego siłę i jak skutecznie ją wykorzystywać w...

Read More