Marketing internetowy – reklama XXI wieku
(więcej…)
Użytkownicy internetu przeglądając codziennie wiele witryn i korzystając z mediów społecznościowych, natrafiają na ogromną ilość reklam w różnych formatach i zapewne o bardzo zróżnicowanej tematyce. Aby jednak przejść z etapu biernego oglądania produktu do faktycznej chęci podjęcia zakupu lub jakiejkolwiek innej pożądanej przez reklamodawcę reakcji, warto w prosty i konkretny sposób zakomunikować odbiorcy kampanii to, co powinien zrobić. Z pomocą przychodzi tutaj CTA. (więcej…)
Wraz z pojęciami hipertekstu i protokołu HTTP pojęcie adresu URL jest jedną z podstawowych koncepcji sieci WWW. Jest to mechanizm używany przez przeglądarki do uzyskiwania dowolnego zasobu opublikowanego w sieci światowej. (więcej…)
Google Moja Firma to kompletny katalog. Jeszcze kilka lat temu wyszukiwanie kawiarni lub restauracji przenosiło użytkowników Google do serwisu Tripadvisor lub podobnych źródeł. Dziś jednak nie trzeba nawet opuszczać Google: wszystko jest dostępne w wyszukiwarce. Jest to korzystne również dla właścicieli firm. Teraz możesz skupić swoje wysiłki SEO na jednym źródle. Właściwe wykonanie tych czynności pomoże poprawić wyniki w wynikach wyszukiwania, rekomendacjach i na Mapach Google. (więcej…)
Google Data Studio to narzędzie do wizualizacji danych, które pomaga użytkownikom przeglądać, wizualizować i udostępniać swoje dane. Jest to platforma współpracy, na której użytkownicy mogą tworzyć i udostępniać interaktywne wizualizacje i pulpity nawigacyjne. Google Data Studio zapewnia łatwy w użyciu interfejs z gotowymi szablonami do typowych zastosowań, takich jak ścieżka marketingowa, ścieżka użytkownika lub potok sprzedaży. Data Studio może być używane, aby pomóc firmom zrozumieć ich dane i uzyskać wgląd w to, czego chcą ich użytkownicy, aby ulepszyć swoje produkty...
Zwrot z nakładów na reklamę to termin używany do pomiaru opłacalności kampanii reklamowej. Oblicza się ją, dzieląc łączną liczbę wyświetleń reklamy przez kwotę wydaną na daną kampanię. Marketing treści to rodzaj strategii marketingowej, która koncentruje się na tworzeniu i dystrybucji wartościowych, odpowiednich i spójnych treści w celu przyciągnięcia, zdobycia i zaangażowania docelowych odbiorców. ROI w content marketingu, jest obliczany poprzez podzielenie łącznej liczby leadów wygenerowanych z Twoich treści przez kwotę wydaną na Twoją kampanię. (więcej…)
Google Ads to platforma reklamowa, która umożliwia firmom reklamowanie się w wyszukiwarce Google, YouTube, Gmailu, Mapach i wielu innych witrynach. Pierwszą rzeczą, którą powinieneś wiedzieć o Google Ads, jest fakt, że jest to najbardziej opłacalny sposób reklamowania swoich produktów i usług przez właścicieli małych firm w Internecie. Drugą rzeczą, którą powinieneś wiedzieć o Google Ads jest fakt, że może on pomóc firmom dotrzeć do szerszego grona odbiorców niż w przypadku innych metod reklamy. To sprawia, że Google Ads jest bardzo...
Wersja Google Analytics 4 to ważna aktualizacja dla marketerów. Doprowadziło to do wielu zmian, które mogą pomóc im lepiej zrozumieć swoje dane i podejmować lepsze decyzje. Najważniejszą zmianą jest dodanie Google Analytics Premium, która pozwala na bardziej szczegółową i dogłębną analizę Twoich danych. Google Analytics Premium obejmuje również ulepszone raportowanie, nowy pulpit nawigacyjny, który ułatwia znajdowanie potrzebnych informacji oraz nowe środowisko dla użytkowników mobilnych. Wprowadzono również inne zmiany, takie jak możliwość eksportowania danych w formacie CSV i ulepszony interfejs użytkownika,...